06.07.2015

Nowy plan Suzuki na stulecie

W 2020 roku Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. „SUZUKI NEXT 100” to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jubileuszu.

30 czerwca 2015 r. powołano nowy zarząd Suzuki Motor Corporation. Zdecydowano o wprowadzeniu zmian w stylu zarządzania firmą, ustanawiając zespół odpowiedzialny za rozwój marki w ciągu najbliższych 5 lat. „Team Suzuki” ma za zadanie zwiększenie sprzedaży samochodów do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.

Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Rodzina motocykli Suzuki także poszerzy się. Główne działania zespołu Suzuki będą skoncentrowane wokół rozwoju najbardziej charakterystycznych motocykli dla Suzuki, czyli tych o pojemności powyżej 150 cm3 i sportowych.

Suzuki będzie także dążyło do zwiększenia sprzedaży produktów Suzuki Marine na rynku amerykańskim i azjatyckim, jak również zwiększenia świadomości marki, jako produkującej najwyższej klasy zaburtowe silniki czterocylindrowe.

13.01.2020

Suzuki Puchar Mężczyzn 2020

Turniej finałowy Suzuki Pucharu Polski zostanie rozegrany od 13 do 16 lutego 2020 r. w Arenie Ursynów! Podczas piątkowego losowania w warszawskim ratuszu poznaliśmy pary ćwierćfinałowe i układ półfinałów. Od początku na kibiców czekają wielkie koszykarskie emocje! Bilety na abilet.pl

Dowiedz się więcej
30.12.2019

4NationsCUP 2019

Trzecia edycja 4NationsCUP odbyła się w dniach 27-29 grudnia 2019 w Tarnowie. Czwórka uczestników: Zjednoczone Emiraty Arabskie (7. miejsce w Mistrzostwach Azji 2018) , Białoruś (10. miejsce EHF EURO 2018, uczestnik EHF EURO 2020), Polska (uczestnik EHF EURO 2020) i Hiszpania B zagrały w systemie każdy z każdym. Dla zespołu gospodarzy, prowadzonej przez trenera Patryka Rombla, był to ostatni test w kraju przed styczniowymi EHF EURO 2020.

Dowiedz się więcej
24.10.2019

Koncepty Suzuki na 46. Tokyo Motor Show

W tym roku stoisko Suzuki na salonie motoryzacyjnym Tokyo Motor Show obfituje w wiele zaskakujących nowości. Prezentowane produkty i technologie zapowiadają nową epokę dla marki.

Dowiedz się więcej
26.09.2019

Suzuki poszerza zakres współpracy z PGNiG Superligą

Przez trzy kolejne sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.

Dowiedz się więcej