29.08.2017

Suzuki wspiera Reprezentację Polski w walce o tytuł Mistrza Europy

Marka Suzuki od wielu lat związana jest z popularnymi dyscyplinami sportu i angażuje się w promocję aktywnego stylu życia. Teraz poszerza współpracę z polską koszykówką, zostając sponsorem Reprezentacji Polski podczas turnieju EuroBasket.

Suzuki od wielu lat jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki. Współpraca pomiędzy Suzuki a koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. Od tej pory zakres wspólnych działań stale poszerza się.

- Wsparcie polskiej kadry w rozgrywkach EuroBasketu to naturalne rozszerzenie naszej współpracy. Zgodnie z mottem Suzuki - „Way of Life” – promujemy aktywny styl życia i zachęcamy do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Trzymamy kciuki za naszą reprezentację i mamy nadzieję, że najbliższe mecze dostarczą nam dużo pozytywnych emocji i energii, które zachęcą Polaków do uprawiania sportu – powiedział Piotr Dulnik, Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży i Marketingu w Suzuki Motor Poland.

Reprezentacja Polski tegoroczne przygotowania do EuroBasketu rozpoczęła już 15 lipca od dwutygodniowego zgrupowania w Wałbrzychu, którego zwieńczeniem były dwa zwycięskie mecze towarzyskie z Czechami. Następnie przyszedł czas na wyjazdowe sparingi z bardzo wymagającymi rywalami - co prawda kadra musiała uznać wyższość Litwy i Serbii, ale po drodze pokonała Łotwę, Niemcy i Rosję.

Ostatnim etapem przygotowań był turniej w Arenie Legionowo. W pierwszym starciu górą okazała się kadra Izraela, ale w spotkaniach z Wielką Brytanią i Węgrami Biało-Czerwoni sprawili dużo więcej radości kibicom i odnieśli pewne wygrane. Z jedenastu rozegranych meczów towarzyskich Polacy zwyciężyli w aż siedmiu.

Teraz pora na najważniejszy sprawdzian formy, czyli mistrzostwa Europy. Zespół prowadzony przez trenera Mike’a Taylora zagra w grupie A w Helsinkach. Rywalami będą silne zespoły: Słowenia, Islandia, Finlandia, Francja i Grecja. Pierwsze starcie już w czwartek 31 sierpnia.

22.06.2018

Nowa generacja legendarnego Suzuki Jimny

48 lat od debiutu pierwszej wersji prawdziwie terenowego samochodu Suzuki LJ, japońska marka prezentuje nową generację kultowego już modelu Jimny. Kontynuuje on dziedzictwo małego, lekkiego auta terenowego, a technologicznie czerpie z doświadczenia Suzuki w dziedzinie konstrukcji z napędem na 4 koła.

Dowiedz się więcej
18.06.2018

Promocyjne zestawy akcesoriów

Skorzystaj ze specjalnej oferty obniżonych cen na letnie akcesoria Suzuki!

Dowiedz się więcej
23.05.2018

Dołącz do bazy kontaktowej Suzuki

25 maja 2018 roku zmianie ulegają przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. W odpowiedzi na wprowadzenie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (skrótowo nazywane „RODO”) Suzuki aktualizuje swoją politykę przetwarzania danych osobowych i zachęca do dołączenia do bazy kontaktowej.

Dowiedz się więcej
10.05.2018

Sześć milionów Swiftów na całym świecie

Dwa lata temu z dumą informowaliśmy o wyprodukowaniu 5 milionów Suzuki Swift. Dziś ogłaszamy, że skumulowana światowa sprzedaż Swifta wynosi już 6 milionów sztuk.

Dowiedz się więcej